Ako to vyzeralo na sústredku?

04.09.2012 09:31

Ahojte,keďže som dnes na otázku Ako to vyzeralo na sústredku? odpovedala viac krát a určite nie naposledy,tak by som to chcela napísať sem,nech si to môžte prečítať :-) a uz dúfam,že sa ma nikto nespyta,či sme mali aj cez deň nejakú robotu s nimi :-D
Deti mali budíček o 7.00, čo by bol super čas na vstávanie.len niektoré deti uz od pol 6 upratovali izby a chodili sa pýtať,kedy bude rozcvička. Nakoniec ale od tej 7 boli všetci hore a mali 15 minút čas na prípravu na rozcvičku. čo znamena,že sme s petou za ten čas 28x obehli chatu, a stale dokola pripomínali,že si majú zobrať mikiny,lebo vonku je 6 stupňov,že potrebujú tenisky a dlhé tepláky. po rozcvičke,ktora podľa mňa vyzerala ako vojenský výcvik (deťom sa to tak nezdalo a behali a cvičili o106) mali pár minút na prípravu na raňajky. veta:"umyte si ruky,prezlecte si ponožky a na raňajkách sa správajte ako ľudia" sa stala mottom každého rána. unavené po rozcvičke sme obehli znovu chatu. na raňajkách nebol problém s jedlom,aj ked niektoré deti sa tvárili,že rohlik vidia prvý krát v živote a na raňajky sa predsa jedia granule.po raňajkách mali asi hodinu a pol čas,kým šli na tréning.za ten čas si mali upratať izby,čo na počudovanie nie len moje,ale aj pani upratovacky,a to som teda nebola ja.ako si niektorí až do konca mysleli, zvládli fantasticky. pred tréningom nastal zase kolotoč a obiehanie chaty prišlo znovu na rad. kazdy musel mať oblečené tréningové veci, loptu, kopačky a plnú fľašu vody zbalene v ruksaku. ked boli na tréningu,tak sme bodovali izby,vetrali a oddychovali. po tréningoch sme vesali mokré veci, umývali ruky a hnali deti na obed. nakladali polievku, vymyslali finticky,aby všetci zjedli. niekedy to bolo fakt náročné,ale spoločne sme to dokázali a žiadne dieťa nezostalo hladné. na otázku,aké je tvoje obľúbené mäso, 3z5 deti odpovedalo KFC. :-D potom sme rozdávali sladkosti. toto mi prišlo dosť komplikované a nabudúce musíme vymyslieť lepší spôsob. poobede mali hodinu a pol na oddych tréneri aj deti,čo pre deti bol povel na zbúranie chaty. tak sme vymýšľali zase všelijaké hry a diskoteku a hlasne spievanie. k tomu môjmu len jednu poznámku,čo som si vypočula. vanda,na to aka si stará,poznáš celkom dobre pesničky. neviem ,či to bol kompliment alebo ani nie,každopádne ďakujem. opäť kolotoč prípravy na tréning. voda,trička,kopačky,ruksaky,... 54 deti.každé zabudlo aspoň jednu vec.tak znovu. polovica nevie svoje veci nájsť. hľadáme. našli sme. nakoniec odchádzajú :-D hodina a pol oddych. telefonát domov.či to bezo mňa zvládajú. bez problémov :-D po tréningu bazén. vyvesat tréningové veci,nájsť plavky,uterák. našťastie všetci vedia plávať,ale aj tak treba byť stale v strehu.potom osprchovať vsetky deti,dat susit plavky a uteráky, odchod na večeru. vetranie izieb.chatu sme prešli v tom čase uz 154.krát. necítim si stehna a deti sa chodia pýtať,či uz máme svalovicu.aby nám mohli nosiť čaj :-) dobré deti. večera rovnako ako na obede. nové a nové finty. potom program a na záver o 21.00 večierka, všetci umyť zuby, prezliecť do pyzama, zalepiť odtlaky, dať lieky, pohľadať plyšakov, popriat dobrú noc a donekonečna obiehat chatu,aby nerozprávali tak nahlas,aby uz spinkali,že nebudú vládat,...-o 22.30 zaspalo aj posledne dieťa. o 22.35 som zaspala ja :-D sníva sa mi o rozcvičke a o tom,že odpovedám na otázku Môžem si dať nejakú sladkost? aha,to uz nespim,to je ďalšie rano :-D
fyzicky som zlikvidovana este teraz,ale bolo to super. máte úžasné, vtipné a dobré deti. su strašne milé a poslušné a fantasticky sa s nimi spolupracuje. užili sme si kopec srandy, všetci došli domov zdraví,bez zranení a snáď aj spokojní. a o to šlo :-D

Vanda

Späť